Reklamace a vrácení zboží
VRACENÍ ZBOŽÍ
Pokud jste se rozhodli zboží z jakéhokoliv důvodu vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů od doručení balíku.
- Vrácení akceptujeme pouze v případě, že zboží nebylo nijak poškozeno. Musí být v původním stavu tak, jak jej kupující převzal, aby byl jeho opětovný prodej možný.
- Internetový obchod zoberbatoh.cz nehradí náklady na vrácení zboží, ty hradí kupující.
- Neporušený zboží vložte do krabice a odešlete na adresu: Dzurovčinová Veronika, Na Suchých 320, Praha Vestec, 252 50 (po telefonické, nebo emailové dohodě je možné zaslat i na pobočku zásilkovny)
- Rovněž nám ještě před odesláním balíčku pošlete e-mail s předmětem "Vracení zboží" na info@zoberbatoh.cz. Do e-mailu napište číslo objednávky, název produktu, který nám chcete vrátit, číslo účtu, na které zašleme platbu a pro naši zpětnou vazbu můžete uvést i důvod vracení (není podmínka).
- Doba na vyřízení je 30 dní od odeslání zboží.
REKLAMACE
Na zboží zakoupené na stránce Zoberbatoh.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců.
- Ke každému zboží vám na email příjde faktura, která slouží jako záruční doklad.
- Před odesláním balíčku nám pošlete e-mail s předmětem "Reklamace" na info@zoberbatoh.cz.
- Email musí obsahovat:
- důvod reklamace
- číslo objednávky
- detaily produktu (název zboží, barva)
- způsob, jakým si přejete v případě schválení reklamaci vyřešit:
- výměnou zboží za nové zboží
- vracením peněz (v tomto případě napište i číslo účtu, kam chcete platbu poslat)
- Reklamované zboží nám odešlete na adresu: Dzurovčinová Veronika, Na Suchých 320, Praha Vestec, 252 50 (po telefonické, nebo emailové dohodě je možné zaslat i na pobočku zásilkovny)
- O vyřízení reklamace Vás budeme informovat ihned po jejím zpracování, které proběhne v co nejkratším čase, v případě potřeby posouzení stavu reklamovaného zboží nejpozději do 30 dnů.